| Komentáře |
| Ostření JPG resampleru (Martin Holain) | 19.5.2010 |
| Dobrý den, moc chválím Váš software JPG resampler! Používám jej velmi často při vkládání fotek na web. Používám vždy funkci vložení textu a zaostření po resamplu. Měl bych malý postřeh, který mi dost vadí. Řešil jsem to už s několika lidmi kteří také Váš program používají. Při volbě zaostřit jemně, je obraz stále hodně přeostřen. Nešel by udělat nějaký parametr pro míru doostření, nebo udělat alespoň ještě jemnější krok? Bylo by to pak naprosto dokonalé :) Děkuji za Vaši tvorbu. S pozdravem Holain
| Odpovědět
|
| |
| Top!!! (Frenk) | 5.5.2010 |
| Nejlepší program na světě na zmenšení foto.Nic rychlejšího a snažšího není.
Samotná instalace je okamžitě a zmenšení foto je do par vteřin!!!
Chválím autor(y)!!!!!!!!!!!!!!
| Odpovědět
|
| |
| Podekovani (Lada) | 29.3.2010 |
| Vyborny program, dekuji za moznost free pouziti!!!
| Odpovědět
|
| |
| Vložení loga (rabbit) | 26.2.2010 |
| Dobrý den, jde vskutku o velmi šikovný prográmek, jen jsem se zaseknul na vložení loga. Zkusil jsem vložit bmp, které bylo mnohonásobně větší než samotný obrázek a od té doby (dokonce i po přeinstalaci z verze 4.7 na 5) mi to nenabídne vložit jiné logo a stále mne odkazuje na původní, viz. chybová hláška: Invalid file name: ...odkaz na umístění Můžete mi prosím poradit co s tím? Děkuji
| Odpovědět
|
| |
| Re: Vložení loga (Dave) | 26.2.2010 |
| Jestli z nejakeho duvodu nelze smazat puvodni logo, muzete zkusit zavrit program a smazat prislusny radek z INI souboru. INI soubor se jmenuje JpegResampler.ini a najdete ho v adresari aktualne prihlaseneho uzivatele (dejte hledat).
| Odpovědět
|
| |
| Pochvala (Stepan) | 21.2.2010 |
| VElice dobry program jsem velice spokojen, ale schazi mi jedna vec. Kdyz chci pridavat obrazky k uz vytvorenejm, tak by se hodilo moznost nastaveni cislovani obrazku od nakeho cisla.
| Odpovědět
|
| |
| Úprava foto (bob) | 17.2.2010 |
| Děkuji Vám,jste fakt dobří odborníci!!!
| Odpovědět
|
| |
| Nedostatek volné paměti???? (Miloš) | 16.2.2010 |
| Dobrý den, používám tento program již dlouho a je fakt SUPER. Ale teď mám nové PC s W7 a stále mi to při spuštění háže hlášku "nedostatek volné paměti, uvolněte prosím aspoň část paměti, resamblování je na pamět náročné"! Přitom mám aspoň 2G volné! U starého PC s WXP a 256 RAM to šlo bez problémů. Kde je chyba?? Dík
| Odpovědět
|
| |
| Re: Nedostatek volné paměti???? (honza) | 18.7.2010 |
| Neřeš. Mě to dělá taky
| Odpovědět
|
| |
| Děkuji (Ondřej) | 8.2.2010 |
| Děkuji za tento program. Používám ho už dlouho a lepší jsem zatím nenašel!
| Odpovědět
|
| |
| spuštění (Taji) | 1.2.2010 |
| Pocítac zavirovany nemam, pouzivam WIN XP,a od toho minuleho pouziti Vaseho programu jsem nemela zapnuty ani pocitac (nebyla jsem doma).Moc by me mrzelo, kdybych na problem neprisla.
| Odpovědět
|
| |
| Re: spuštění (Dave) | 1.2.2010 |
| Napiste mi email na david@ildam.cz a popiste presne, co se deje.
| Odpovědět
|
| |
| spuštění (Taji) | 30.1.2010 |
| Dobrý den, před třemi týdny jsem objevila a stáhla si Váš program, byla jsem nadšená. Dnes jsem se k němu vrátila a nemůžu ho spustit, odinstalovala jsem ho a znovu nainstalovala, i tak se pouze objeví okno "O programu", nic víc. Nevíte proč?
Děkuji.
| Odpovědět
|
| |
| Re: spuštění (Dave) | 1.2.2010 |
| Nemam nejmensi tuseni. Jaky mate operacni system? Nemate pocitac zavirovany? Ostatni aplikace funguji dobre?
| Odpovědět
|
| |
| Nefunguje??? (Mišák) | 27.1.2010 |
| Dobrý den, potřebovala jsem zmenčit fotky ze 4MB na asi 1MB v adresáři jsem jich mela něco málo přes 400. 300 se bez problému zmenšili, ale pak se objevila hláška: "Exception EOutResources in module JpegResampler.exe at 0001626C. Ke zpracování tohoto příkazu neí dostatečný prostor." Co s tím? Prosím, poraďte. Děkuji!
| Odpovědět
|
| |
| Re: Nefunguje??? (Dave) | 27.1.2010 |
| Jako nejpravdepodobnejsi se mi jevi, ze se to zaseklo na nejake fotce, ktera byla spatne ulozena. Zkuste pustit zpracovani znovu a identifikovat, na ktere to pada. Tu pak odstrante z vyberu a melo by to dobehnout. Dalsi moznosti je fotky rozdelit do nekolika mensich adresaru. Pokud to nezabere, budete muset pockat na verzi 6.0, na ktere se pracuje. Ta bude pouzivat zcela jinou knihovnu pro praci s obrazky a mela by chyby resit lepe.
| Odpovědět
|
| |
| Kompatibilita s win7 ? (Alex) | 17.1.2010 |
| Dobrý den, pojede mi program na Win7 ? Nikde nemohu najít kompatibilitu s Win vista ani Win7. Jinak super program, velice rád používám na hromadné resamply - i když si občas postaví hlavu a některé soubory, byť to jsou obyč JPG odmítá přepsat a musím s nimi do Photoshopu. Děkuji za odpověď. Alex
| Odpovědět
|
| |
| Re: Kompatibilita s win7 ? (Dave) | 17.1.2010 |
| Na vistach jede, na Win7 by mel taky. Pokud ne, dejte vedet.
| Odpovědět
|
| |
| Nový verze? (sfw) | 9.1.2010 |
| Tak jsem nějaký zmatený - od nového roku každou chvíli hlášení, že je stará verze a mám si stáhnout novou, jenže když si nejvyšší dostupnou 5.0 stáhnu, tak je to ta, kterou mám instalovanou. Co mám špatně?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Nový verze? (Dave) | 9.1.2010 |
| Nic, chyba je u autora.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Nový verze? (Dave) | 10.1.2010 |
| Tak chyba opravena, nova verze uz by to delat nemela. Vsem uzivatelum se omlouvam.
| Odpovědět
|
| |
| moucha (hakamoto) | 27.12.2009 |
| Váš program je skvělý, používám ho často, ale nemůžu si pomoc, buďto jsem na to nepřišel anebo je to tak, že program neumí resamplovat fotky po jedné. Neustálé vytváření nových adresářů je značně otravné. Přeji pěkné vánoce a nezlobte se!
| Odpovědět
|
| |
| Re: moucha (Dave) | 29.12.2009 |
| Zalezi, jak po jedne to chcete. Program umi resamplovat i vybrane fotky v danem adresari tak, ze bud do zdroje dat k adresari dopisete masku souboru (napr. IMG*.jpg) nebo tam muzete dopsat cele jmeno souboru nebo pripadne lze v integrovanem "Prohlizeci" vyradit fotky, ktere resamplovat nechcete.
| Odpovědět
|
| |
| poraďte? (B.D.) | 23.12.2009 |
| Při res. se my podaří změnit pouze vel(1024b.x768b.)nebo vel.sn. na:49kB. Obojí najednou my nejde.Zkoušel jsem upravit upravený,ale mění se pož. hodnoty.Jinak přeji šťastné a veselé vánoce a taktéž Nový rok S pozdr.B.D. děkuji za radu
| Odpovědět
|
| |
| Re: poraďte? (Dave) | 23.12.2009 |
| Fotka ma tri atributy. Kvalitu, rozliseni a velikost. Kvalita se nastavi v Globalnich nastavenich, pri resamplovani pak lze nastavit bud rozliseni nebo velikost souboru, ale nikdy oboji. Pokud si ale budete hrat s kvalitou, muzete se velmi priblizit pozadovane velikosti, pokud budete resamplovat na konkretni rozliseni.
| Odpovědět
|
| |
| Prosba (Hebiška) | 16.11.2009 |
| Prosím, nevím kde jsem udělala chybu při změnšování fotek, nyní mi to hlásí, že probíhá resamplování, a nejde to nijak ukončit. Jsem bezradná...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Prosba (alpha) | 9.1.2010 |
| Toto poznam, mne to robieva tiez. Neviem kde je chyba, ale ja to riesim tak, ze program ukoncim cez Ctrl+Alt+Del a spustim znovu.
| Odpovědět
|
| |
| fotografie (macek.cc) | 8.11.2009 |
| potřebuji posílat víc fotografii,nyní pošlu pouze tři,nevím jak na zmenšení velikosti.děkuji.
| Odpovědět
|
| |
| Prosim o radu (Kamil Jordan) | 4.11.2009 |
| Dobry den, prosim vas o radu, potrebuji zmencit fotky do telefonu, puvodni maji velikost pres 2000kb, potrebuji tak na 30kb, porad se me to nedari, tak prosim odbornika jake parametry se maji nastavit, dekuji moc, jinak super program!
| Odpovědět
|
| |
| Re: Prosim o radu (Dave) | 4.11.2009 |
| Zjistil bych si rozliseni displeje tlefonu a zmensil to presne na to rozliseni. Velikost souboru je nerelevantni.
| Odpovědět
|
| |
| Více vláken (Petr) | 17.10.2009 |
| zdravím, nepřemýšlel jste o přepsání pro více vláken? Přijde mi resamplování strašně pomalé a když mají dneska všechny počítače aspoň 2 jádra, proč je takhle hezky nevyužít?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Více vláken (lovec) | 25.1.2010 |
| Kup si Fotoshop za 30000 a resampluj si fotky. Pak zjistis jak je tento program uzasne rychly a v porovnani cena vykon nejrychlejsi na svete :)) Autorovi za nej dik, dik
| Odpovědět
|
| |
| Re: Více vláken (Dave) | 17.10.2009 |
Je o v planu, ale kde na to vzit cas a nekrast.
| Odpovědět
|
| |
| SUPER !!! (:)) | 22.9.2009 |
| Dobrý den, program je naprosto dokonalý !!!
Ulehčí hodně práci! Jen tak dále ,,,
Jen malý dotaz, dá se do programu přidat i jiný styl písma ?? viz. hallisey ?
Nebo to nejde jen mě ? V PC ho mám.
Děkuji předem moc za odpověď :P
| Odpovědět
|
| |
| Re: SUPER !!! (Dave) | 22.9.2009 |
| Truetype fonty by mely jit.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: SUPER !!! (:)) | 24.9.2009 |
| Fíha, tak to budu zkoušet :)
Děkuji moc !
| Odpovědět
|
| |
| small (pepe) | 5.9.2009 |
| ahoj! stiahol som si verziu 5 a prestalo mi to robiť k zmenšenej fotke aj miniatúru- smal.. ktorú potrebujem... kde to nastavím???nenašiel som to díky !!
| Odpovědět
|
| |
| Re: small (Dave) | 6.9.2009 |
| Viz "Tvorba HTML stranky"
| Odpovědět
|
| |
| Drag and Drop (kuk) | 25.8.2009 |
| dobry programek , vyhovuje mi skoro vsim ale co me nejvic schazi je Drag and Drop protoze je velmi zlouhave prepinat se mezi zrojovym adresarem neb potrebuji zpracovavat jednotlive fotografie z ruznych adresaru .. chystate neco takoveho ? jen uvedu priklad jak to ma vyreseny shrinkpic 1.8 jenze ten zas neumi udelat foto dle preddefinovane datove velikosti do souboru. dekuji
| Odpovědět
|
| |
| Diakritika a spol. (jiří) | 29.6.2009 |
Dobrý den, potřebuji jednoduchý program tohoto typu pro kamaráda. Toto vypadá dobře. Mám jen 3 (to ujde ) připomínky: 1) píšete, že program umí odstranit diakritiku. to jsou ale jen znaménka nad písmenky, ve vašem provedení to odstraňuje celé znaky! Šlo by to opravit? U EXE verze by mohlo být ukládání nastavení do stejného adresáře. Aplikace by byla vhodná na USB flash. Akt. nastavení je pro toto nevhodné. Ještě se mi nepovedlo převést na XP Pro SP3 více souborů bez crashe, u změny názvů souborů mi volba C vyhodí Access violation, celý dialog je pak nepoužitelný, neb vše je Nesprávný formát. Jinak dobré
| Odpovědět
|
| |
| Re: Diakritika a spol. (Dave) | 30.6.2009 |
ad 1) Program dela presne to, co ma. Odsrani diakritiku, aby sly soubory nahrat na Unix server, nahrazeni neni nutne
ad 2) to se neplanuje, nemam na to ted cas
ad 3) dejte mi vice informaci, poslete screenshoty atd. Myslim, ze SP3 to nedela.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Diakritika a spol. (jiri) | 1.7.2009 |
děkuji za odpovědi.
ad 1) napište třeba, že program odstraňuje problematické ZNAKY, nikoliv diakritiku a zbavíte se rejpalů jako já
ad 2) ok, škoda.
ad 3) dnes se mi nedaří simulovat chybu. Možná to dělá jen při nějaké kombinaci parametrů. Tudíž bohužel nepomohu.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Diakritika a spol. (Dave) | 1.7.2009 |
- Chtel bych vsechny informovat, ze program odstranuje jen problematicke ZNAKY (s diakritikou, mezery a pod)
- je mi lito
- tak az to zase nastane, tak dejte vedet (emailem)
| Odpovědět
|
| |
| Perfektní program (Michal) | 4.6.2009 |
| Nic lepšího než tento program není a používám jej stále, autorovi všechna čest.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Perfektní program (Dave) | 30.6.2009 |
| Dekuji!
| Odpovědět
|
| |
| Prohlížeč - výběr fotek (M.R.) | 29.5.2009 |
Prográmek znám teprve chvíli, ale připadá mi opravdu super! Jen bych přece jen měla otázečku ohledně toho výběru fotek, které chci resamplovat. Pomocí toho prohlížeče jsem pochopila, že jde u jednotlivých fotek odkliknout, jestli chci nebo nechci, aby byly resamplované. Nešlo by to ale udělat tak, že by se v prohlížeči zobrazovaly třeba změnšeniny a mohla bych si najednou označit všechny, které chci upravit? Např. to tak funguje v zoneru. Hned vysvětlím proč bych tuto funkci využila (a věřím, že i další uživatelé): při práci na stránkách mám složky s fotkami do jednotlivých galerií a když do nich přidám nové fotky, chci samozřejmě resamplovat jen ty nové (ty starší už jsou). Proto bych uvítala možnost výběru právě jen těch nových fotek, aniž bych předtím musela zdlouhavě odklikávat dejme tomu 100 fotek, které už resamplovat nechci.
Pokud tam ale taková možnost je a nepodařilo se mi jí najít, omlouvám se a prosím o vysvětlení, jak postupovat.
Díky!
| Odpovědět
|
| |
| Re: Prohlížeč - výběr fotek (Dave) | 29.5.2009 |
| Takova moznost tam neni, nicmene lze to snadno resit tak, ze fotky nahrajete do jineho adresare a resamplujete vsechny tam. Pak oba (zdrojovy i resamplovany) presunete dle potreby.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Prohlížeč - výběr fotek (M.R.) | 29.5.2009 |
Děkuji za rychlou odpověď! Vyřešila jsem to nejdřív přetažením všech nových fotek do stejného adresáře a pak rozřazování těch upravených do adresářů, kam je potřebuji, ale i tak je to výrazně rychlejší a pohodlnější, než způsob, který jsem na komprimaci používala doteď.
| Odpovědět
|
| |
| . (Pet) | 4.3.2009 |
| Vybornej program, pouzivam ho uz nekdy od verze 2.5. Jediny co by sneslo vylepsit je podpora vice CPU (jader), program pracuje ciste jako jednovlaknovej. Dneska uz ma kazdej dvoujadro a spousta lidi ctyrjadro, tak je toho skoda nevyuzit - kdyz zmensuju pres 100 fotek z 10Mpix fotaku, tak to trva a procesor se pritom flaka :) Je mi ale jasny ze to predelat pro vice jader by bylo dost obtizny, ale jako napad do budoucna bys nad tim mohl pouvazovat ;)
| Odpovědět
|
| |
| video (petra) | 2.3.2009 |
| Prosím Vás jde nějak zmenšit taky video z foťáku? Díky
| Odpovědět
|
| |
| Re: video (Dave) | 3.3.2009 |
| Nejak urcite ano, ale otazkou je, k cemu to ma byt. Video z fotku je obvykle jiz v docela malem rozliseni a dale ho zmensovat nema moc smysl. Druha vec je zmensovat velikost souboru - muzete zkusit treba freeware VirtualDub, ale neni to zrovna pro nezkusene uzivatele. O necem trivialnim a funkcnim nevim, ale neco snad bude, zkuste zapatrat.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: video (seda) | 19.2.2010 |
| zkus jednoduchý prográmek format factory.ten je třeba na stahuj.cz.
tem umí různé formáty a pokročilém nastavení i výslednou velikost rozlišení nebo výřez z obrazu videa
a je česky
| Odpovědět
|
| |
| Spokojenost (Ivan) | 13.1.2009 |
| Už léta využívám Resampler. Jsem spokojený a děkuji.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Spokojenost (Dave) | 13.1.2009 |
| Diky za vasi spokojenost. Kdybyste jeste prilozil nejakou malou dotaci (viz odkazy na me strance), byl bych jeste radeji. Na programu jsem stravil opravdu hodne casu...
| Odpovědět
|
| |
| Vložení textu (Zdenek) | 1.12.2008 |
| Bylo by možné vložit text do středu fotografie?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Vložení textu (Dave) | 1.12.2008 |
| Pokud nastavite dostatecny odstup od okraje, tak mozna ano, ale standardne to program neumi.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Vložení textu (Zdenek) | 18.12.2008 |
| Nastavil jsem nejvyšší možný odstup od kraje (100/100)a text se dostal maximálně do třetiny fota.
| Odpovědět
|
| |
| Skvělý program, ale ... (Nobody Important) | 11.10.2008 |
| vždycky se dá něco vylepšit,že? Mě osobně chybí možnost vytvořít thumbnails - tedy taky, aby by obrázek pevných rozměrů (např 200x200) a pokud by původní obrázek nebyl čtvercový, doplnilo by se pozadí zvolenou barvou ...
| Odpovědět
|
| |
| Vložení loga (Moroso) | 9.10.2008 |
| Hezký den, mohl by jste mi poradit co dělám špatně. Chci vložit do zmenšenin logo. Potřebuji získat výsledný formát 600x400. při tomto nastavení se mi logo nezobrazí. Nastavím-li ale hodnotu na fotografii např. 13x9 n. 15x10 logo se zobrazí. Děkuji za odpověď.
| Odpovědět
|
| |
| Problem resize (Jefry) | 30.9.2008 |
| U nove verze se mi zda, ze blbnou nejake velikosti pokud resizuji fotku o rozmeru 1600x1024 na 195x285, tak se v obrazcich objevi jako by ctvercove mrizky, u mensich velikostech tomu neni nebo napr. u velikosti 350x525 uz tomu tak neni. Stejne pokud pouziji pro resize starou verzi programu tak nemam zadne mrizky ani u 195x285.
Dave
| Odpovědět
|
| |
| Re: Problem resize (Dave) | 30.9.2008 |
| Zkuste zmenit resamplovaci filtr v globalnich nastavenich, to by melo pomoci. Rozhodne by to nemelo byt verzi, na tuto cast uz jsem dlouho nesahal, takze zmena chovani je nepravdepodobna.
| Odpovědět
|
| |
| Text do fotky s procentualni velikosti (Carts) | 4.9.2008 |
| Ahoj, program je naprosto skvely, ale uvital bych drobne vylepsenicko. Zadavam do fotky text s datumem, ale problem je v tom, ze pokud mam fotky v ruznem rozliseni, je na kazde fotce text jinak velky (samozrejme kdyz je dam nasledne vyvolat ve stejnem formatu). Resenim by bylo zadavat velikost textu nikoli absolutne, ale relativne k rozliseni fotky. Tak bych jednoduse rek, ze na kazde fotce bude taxt vysoky treba 5 procent z vysky fotky. Po naslednem zaslani fotek do fotolabu by se mi vratily texty stejne vysoke :) Snad jsem to popsal pochopitelne. Prace na tom asi moc nebude, ale dost lidem by to zprijemnilo zivot. Dik. :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Text do fotky s procentualni velikosti (Dave) | 5.9.2008 |
| Ano, nejste prvni, kdo tohle chce, hned jakmile se nasbira par dalsich dotaci (donations), pustim se do toho...
| Odpovědět
|
| |
| Díky (Michal_) | 3.9.2008 |
| Děkuju, moc se mi to hodí a opravdu ušetří práci. Je možné přispět i jinak než přes PayPal?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Díky (Autor) | 3.9.2008 |
| Jeste muzete pres Paypay (cesky). Paypal podporuje i bezpecne platby kartou, takze bych v tom nevidel problem, pokud chcete prispet vetsi castku, poslete mi email, vystavim vam samozrejme i fakturu...
| Odpovědět
|
| |
| Podadresare (Jan Bauch) | 1.9.2008 |
| Ahoj, bylo by super, kdyby umel program zmensovat i v podadresarich (volitelne). Priklad: Mam fotky dovolena2008 a v tom adresare: hotel, coloseum, letadlo....
Takze by bylo super, kdybych mohl vybrat adresar dovolena2008, zaskrknout vcetne podadresaru a cele se to zmensilo:)
Diky.
---
PS: Program je super, poslal jsem malou dotaci, rozhodne si to program zaslouzi. Dobra prace
| Odpovědět
|
| |
| Re: Podadresare (Jan Bauch) | 1.9.2008 |
| Tak nic, uz jsem to nasel, jsem jen slepy :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Podadresare (Dave) | 1.9.2008 |
| Ano, ano, takova volba tam opravdu je. Dekuji za prispevek na vyvoj.
| Odpovědět
|
| |
| Super (Petr) | 20.8.2008 |
| Super program jen se chci zeptat zda by šla přidat další úroveň v Megapixelech 6 a 7 a 8 .Dneska je tam maximálně 5 MEGAPIXELU. Jinak good soft
| Odpovědět
|
| |
| vložení a zmenšení fotek (Zázvorka) | 19.8.2008 |
| chtěla jsem poslat do soutěže fotky a bylo potřeba je zmenšit. Asi jsem natvrdlá, ale nepřišla jsem na to, jak je dostat do staženého programu JPEG k následné úpravě. Prosím, poradi mi někdo (polopaticky celý postup ) jak na to ? Moc děkuji. Z.
| Odpovědět
|
| |
| Re: vložení a zmenšení fotek (Dave) | 19.8.2008 |
| Spustit program, vybrat zdrojovy adresar s fotkami, vybrat cilovy adresar, stisknout tlacitko Start, cekat.
| Odpovědět
|
| |
| Vkládání názvu souboru do snímku (Bohouš) | 24.7.2008 |
| Supr program, ušetří hodně práce. Jedna prosba : Pokud vložím do snímku i název zdrojového souboru (%F%), vkládá se název včetně koncovky (.JPG). Nejde to nějak odstranit?? Nepřišel jsem na něco??
| Odpovědět
|
| |
| Re: Vkládání názvu souboru do snímku (Dave) | 24.7.2008 |
| Hned, jak mi zase par lidi prispeje na vyvoj, mrknu se na to...
| Odpovědět
|
| |
| Verze 5 (Mirek) | 25.6.2008 |
| Chtěl jsem se zeptat, jak je to s verzí 5, na stránkách jsem viděl, že už je, tak jsem si jí stáhnul a nainstaloval, ale jaké bylo mé překvapení, když jsem při startu programu zjistil, že se jedná o verzi 4.7 kompilace 3.2. Má otázka proto zní takto, jedná se skutečně o verzi 5 a jen se zapomněla změnit úvodní stránka programu? nebo je špatně nalinkován soubor, který se má stahovat, a tudíž se místo verze 5 stahuje verze 4.7 a nebo je chyba někde u mě? Děkuji
| Odpovědět
|
| |
| Re: Verze 5 (Dave) | 26.6.2008 |
| No, ja nevim, odkud jste to stahnul, ale z mych stranek se stahuje verze 5. Ted jsem to zkusil...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Verze 5 (Mirek) | 26.6.2008 |
| Omlouvám se, zmatek nastal, když jsem viděl, že se ten soubor jmenuje stejně jako ten, co už mám stažený(jpegresampler3.exe). děkuji za odpověď. Už ho mám také nainstalovaný. Problém opravdu a v naprosté většině případů sedí u klávesnice...
| Odpovědět
|
| |
| Verze/ aktualizace (Ramon) | 12.6.2008 |
| Zdravím Dave, Váš program JR mám asi půl roku. Pro zajímavost jsem stisknul tlačítko "aktualizace". Byl jsem pnasměrován na váš web s informací "verze 5 je k dispozici". Vtip je v tom, že já netuším, jakou verzi mám stávající- nemůžu najít relevantní info. Ramon
| Odpovědět
|
| |
| Re: Verze/ aktualizace (Dave) | 12.6.2008 |
| Vase verze je 4.7.2.3. Cislo verze zjistite z dialogu pri startu programu.
| Odpovědět
|
| |
| jedna fotka (martina) | 11.6.2008 |
| chcem sa opytat ci sa v tomto programe zmensovat alebo nejak inak upravovat ale len jedna fotka...???
| Odpovědět
|
| |
| Re: jedna fotka (Dave) | 11.6.2008 |
| Ano, lze upravit jen jednu. Pokud mate program v kontextove nabidce Exploreru, tak odtamtud, pokud ne, tak za jmeno adresare v prvni radku programu dopiste jmeno souboru, prip. lze pouzit i zastupky * a ?, napr. C:\Fotky\DSC0005.*
| Odpovědět
|
| |
| Autorotace (MH) | 8.6.2008 |
| Dobrý den, nefunguje volba autorotace u verze 5, nebo jse mnepřišel na to za jakých podmínek?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Autorotace (Dave) | 8.6.2008 |
| Fungovat by to melo, je zapotrebi, aby zdrojova fotografie obsahovala metadata a aby fotak ukladal do metadat informaci o otoceni pri foceni.
| Odpovědět
|
| |
| Text do obrazků (Reno) | 25.5.2008 |
| Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když do fotografie zadávám text, ve volbě výběru fontů se mi nezobrazují všechny(zejmena napřiklad Webdings, WingDings, Symbol apod.)i když se jedná i o některé základní fonty které mám uložené v Pc, dá se to nějak vyřešit? Jinak sem s tímto prográmkem velice spokojen. Děkuji za odpověď. Reno
| Odpovědět
|
| |
| EXIF - chyby v nacitani (Trn) | 5.5.2008 |
| Skvělý program, ale mám jednu připomínku. Potřebuji zachovat EXIF data a exportovat přes RSGALLERY2 (fotogalerie Joomla) na webové stránky. Pokud obrázky prostřednictvím programu zmenším (se zachováním EXIF), fotografie nejdou do fotogalerie uploadnout, hlásí to chybu, že je nejde číst nebo že neexistují. Pokud ta výsledná fota ještě následně proženu (jenom načtu a uložím) přes PhotoFiltre, tak to pak uploaduje v pořádku. Čili chyba je někde v programu. Mám verzi 4.7 (rev1.2). Nepodíval byste se na to? Mohu zaslat ukázky.
| Odpovědět
|
| |
| Re: EXIF - chyby v nacitani (Dave) | 5.5.2008 |
| Ano, vim o tom, ze mnou ulozena EXIF data neumi zpracovat vsechny programy. Mozna se na to casem podivam...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: EXIF - chyby v nacitani (Trn) | 5.5.2008 |
| Děkuji za přímo "raketovou" odpověď.
| Odpovědět
|
| |
| Chyba pri resamlovani (Cartas) | 3.5.2008 |
| Ahoj, program super, ale dnes jsem stahnul posledni verzi 4.7 (compilation 2.3) a nechodi... "Exception EOutOfResources in module JpegResampler.exe at 00016AEC. Ke zpracování tohoto příkazu není dostatečný prostor." V čem je chyba??? Podotýkám že verze 3.5 (compilation 7.43) to nedělala...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Chyba pri resamlovani (Dave) | 3.5.2008 |
| Nejspis "vadny" obrazek nebo nepodporovany format, na zaklade informaci od vas to tezko zjistim. Kdyztak mi ho poslete...
| Odpovědět
|
| |
| Automaticke resamplovani (Bobos99tcc) | 11.4.2008 |
| Ahoj, program funguje skvele jen by me potesila jedna vec. Bylo by mozne upravit program pro to aby se fotka jakmile bude dana do prednastaveneho adresare automaticky resamplovala na predem nastavenou hodnotu? a k tomu podotazka je ozkouseno jak dlouho muze bezet program aby mohl byt treba spusten na serveru a nehangnul se?
Diky
| Odpovědět
|
| |
| Re: Automaticke resamplovani (Dave) | 12.4.2008 |
| To by sice mozne bylo, ale neni to zamerem aplikace. Jinak neni duvod si myslet, ze program by se po nejake dobe mel zaseknout.
| Odpovědět
|
| |
| resampler (jaduk) | 6.4.2008 |
| Mám fotku cca 1,2MB rozlišení 2560 * 1920.Potřebuji ji zmenšit na přesné rozlišení 1024 * 512.Samozřejmě velikost fotky můžeme zmenšit.Zadám rozlišení a po resamplu je obrázek 683*512 a to vždy.Prosím, poraďte.Děkuji Dušek
| Odpovědět
|
| |
| Re: resampler (Dave) | 7.4.2008 |
| Dobry den, pokud vyberete volbu "Nemenna velikost" a vlozite pozadovane rozmery, budou tyto rozmery dodrzeny. Ve vasem pripade ale samozrejme dojde k deformaci fotografie.
| Odpovědět
|
| |
| Podadresáře (Elijen) | 22.3.2008 |
| Zdravim,
myslím, že by bylo užitečné, kdyby prográmek uměl vlézt do všech podadresářů zadaného zdrojového adresáře. V jednom adresáři mám stovky fotografií, ale jsou rozděleny podle měsíců pořízení, takže musím pouštět program na každý podadresář zvlášť, což je velmi nepraktické.
Navrhoval bych možnosti přidat více adresřů jako cílové (+ automatické načtení podadresářů a možnost vybrat/odevrat libovolné)
Jinak mnohé dík, za super prográmek, používám ho snad už roky :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Podadresáře (Elijen) | 22.3.2008 |
| Nevšiml jsem si volby v globálním nastavení, omlouvám se.
Nicméně možnost odebrat/přidat některé z podadresářů stále chybí :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Podadresáře (Dave) | 23.3.2008 |
Ano, ano, volba tam je . O moznosti zpracovavat jen nektere podadresare neuvazuji. Pokud to potrebujete, zkopirujte/presunte si fotky do pracovniho adresare a bude to zhruba stejne pracne, jako byste totez nastavoval v programu.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Podadresáře (Elijen) | 25.3.2008 |
No ... vzhledem k velikosti poadresářů si troufám tvrdit, že to bude mnohem déle trvat a pár kliků navíc myše jistě bude znát (jsem velmi líný člověk . O zbytečné fragmentaci disku nemluvě :D ... prostě není nad výpis všech podadresářů s checkerBoxem vedle každého z nich :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Podadresáře (Dave) | 25.3.2008 |
| Pokud pouzijete presunuti adresaru v ramci jednoho logickeho disku misto jejich kopie, bude to velmi rychle a o nejake fragmentaci nemuze byt ani reci. Navic vami pozadovana uprava jde mimo puvodni zamer aplikace. Pokud tuto zmenu nutne potrebujete, muzete si ji zaplatit.
| Odpovědět
|
| |
| Názvy souboru dle exif (os) | 16.3.2008 |
| zdravim, naprosto bezkonkurecni program... chybi mi ale funkce prejmenovani souboru dle exif z fotky, presneji datum a cas vyfoceni. vim, ze uz sem se na to ptal, ale treba uz o tom premyslite... diky za super soft :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Názvy souboru dle exif (Dave) | 18.3.2008 |
| Casem asi ano. Diky za podnet.
| Odpovědět
|
| |
| Text změněného obrázku (Jirka) | 27.2.2008 |
| Prosím o radu pro naprostého laika (takže i moje názvosloví může být neodborné, za což se omlouvám). Program jsem začal používat teprve nedávno pro zmenšování obrázků (fotek i ze skeneru) a jsem nadšen jeho rychlostí a jednoduchostí ovládání. Mám jenom tento problém: Po přesunutí zmenšených obrázků do nového adresáře dojde ke zkomolení jejich názvu, a to tak, že vyhledávačem jsou potom neidentifikovatelné. Některá písmenka prostě vypadnou, mezery mezi slovy zmizí a podobně. Co s tím? Děkuji za radu i za výborného pomocníka při práci a doufám, že můj dotaz je dostatečně srozumitelný.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Text změněného obrázku (Dave) | 18.3.2008 |
| Toto chovani ovlivnuje volba v Globalnich nastavenich: Eliminovat specialni znaky.
| Odpovědět
|
| |
| Je to špica (Vítek) | 21.2.2008 |
Velice mě potěšily vlastnosti Vašeho prográmku. Fungoval bezvadně i na postarším notebooku P3-800MHz s WinXP, provozovanými na pouhých 128MByte RAM, připojeném na místní WiFi síť. Resamplování adresáře se 137 obrázky o průměrné velikosti 5 MByte na max. 800x600 trvalo za neustálého swapování asi 8 minut a to při aktivním antivirovém programu (avast). Naprostá většina konkurenčního software na takovém kompu odmítala zahájit jakoukoliv činnost, natož pak resamplování.
To je v dnešní době nabubřelých windowsových aplikací téměř zázrak.
Tento vzkaz píšu plný dojmů z prvního použití Vašeho prográmku, kdy mi opravdu vytrhl trn z paty.
Ještě jsem nezkoumal jeho vymoženosti do detailů ale základní účel, ke kterému byl pravděpodobně vytvořen, plní bezchybně. Ovládání se mi zdá krásně jednoduché. Jen bych se také přimluvil za spřažení šipkových kláves (nebo možná PgUp/PgDn) s ovládáním přechodu na další/předchozí obrázek v prohlížeči.
Díky za takový soft. Vítek
| Odpovědět
|
| |
| přepisování již existujících obrázků (FAk) | 18.2.2008 |
Chci se zeptat, jestli je možné tento dotaz na přepsání pokládat ještě před kompresí, když chci jen aktualizovat adresář s náhledy, tak dám Nikdy a všechny fotky se resamplujou a pak neuloží, což je zbytečný a zdlouhavý..
díky za chvilku práce
| Odpovědět
|
| |
| Re: přepisování již existujících obrázků (Dave) | 18.3.2008 |
| Casem se na to podivam. Diky za podnet.
| Odpovědět
|
| |
| Relativni velikost vlozeneho textu (JK) | 24.1.2008 |
Dobrý den,
bylo by možné do již téměř dokonalého programu JPEGResampler přidat možnost volby relativní velikosti vkládaného textu? (tzn. aby byla velikost vkládaného textu ve vazbě na výsledné rozlišení fotografie, protože při vkládání textů (datumů) s fontem řekněme 10pix bude mít vložený text jinou velikost při výsledném rozlišení 800x600 a jinou při rozlišení 1024x768)? (Nebo přidat možnost ukládat uživatelská přednastavení...?)
Děkuji, #JK
| Odpovědět
|
| |
| Re: Relativni velikost vlozeneho textu (Dave) | 25.1.2008 |
| Ano, popremyslim o tom.
| Odpovědět
|
| |
| Ovládání z konzole (Kamil) | 24.1.2008 |
| Neuvažujete o možnosti ovládat program z konzole? Něco podobného, jak je "Resamplovat adresář" v cont. menu, ale spouštěné z CMD. Usnadnilo by to automatické resamplování.
Příklad:
jpegresampler.exe (vstupni_adresar) (vystupni adresar)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Ovládání z konzole (Dave) | 25.1.2008 |
| Neuvazuji.
| Odpovědět
|
| |
| resample pres kontexove menu (Superbobo75) | 20.1.2008 |
| nevim proc, ale at vyberu resamplovat aplikaci, resamplovat adresar tak se mi nic nedeje. Nevim proc, a kde delam chybu. Apropo, jaky je mezi temi prikazy rozdil?
| Odpovědět
|
| |
| Re: resample pres kontexove menu (Dave) | 25.1.2008 |
| "Resamplovat aplikací" znamená resamplovat jen vybraný obrázek. "Resamplovat adresář" umožní resamplovat vše v adresáři.
Pokud vám to nefunguje, zkuste v Globálních nastaveních vypnout a pak zapnout volbu "Program v kontext. menu"
| Odpovědět
|
| |
| podadresáře (SID) | 15.1.2008 |
| Pokud zvolím cílový adresář stejný, jako zdrojový, uvítal bych možnost nabídky vytvoření dalšího podadresáře, abych odlišil upravené JPG od originálu a nemusel upravené JPG přejmenovávat. Lze pochopitelně toto udělat předem, ale třeba by to šlo. Jinak velmi spokojen, děkuji.
| Odpovědět
|
| |
| Re: podadresáře (Dave) | 15.1.2008 |
| Pokud resamplujete fotky volanim z Exploreru, tak se automaticky predvyplni podadresar dle "Globalnich nastaveni". Jinak je nutne adresar zvolit rucne, resp. dopsat do cesty jmeno podadresare a on se jiz sam pri resamplovani vytvori...
| Odpovědět
|
| |
| Strom (Jan Salák) | 14.1.2008 |
| Dobrý den, JPEG resampler super. Jen mi chybí rekursivní zpracování podardesářů, to by ještě velmi usnadnilo práci. Mám například poměrně složitou adresářovou strukturu a v každém adresáři třeba 3 obrázky. Pokud by se dalo u zdrojového adesáře zaškrtnout "Zpracovat podadresáře", podobně jako je tomu třeba u WinAmpu, bylo by to výborné.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Strom (Dave) | 15.1.2008 |
| Ta volba tam je, staci hledat. V Globalnich nastavenich moznost "Vcetne podadresaru".
| Odpovědět
|
| |
| CHYBÍ MI KOMPRIMACE (Mikroman) | 8.1.2008 |
| Dobrý den Dave, Váš program je bezva (líbí se mi i vaše webovky, jak jsou interaktivní), chybí mi jen komprimace obrázků. Při komprimaci se zmenší bajtová velikost, ale při tom rozlišení a rozměrová velikost zůstávají původní. Přotřeboval bych změnit komprimaci u stovek fotek a tak by se mi na to nějaký program pro hromadnou akci hodil.
| Odpovědět
|
| |
| Re: CHYBÍ MI KOMPRIMACE (Dave) | 8.1.2008 |
| Pokud dobre rozumim, chcete zachovat rozmery obrazku (tedy jeho rozliseni), ale zmensit jeho velikost v kB. Staci jen nastavit "Procento z originalu" na 100% a v "Globalnich nastavenich" nastavit kvalitu napr. na 90. Pak uz jen spustit resamplovani a je to...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: CHYBÍ MI KOMPRIMACE (SKVĚLÝ) | 9.1.2008 |
Super, tak teď už je program resampler dokonalý! Ušetřil jste mi hodně námahy Díky
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: CHYBÍ MI KOMPRIMACE (Dave) | 9.1.2008 |
To byl i pred tim
| Odpovědět
|
| |
| Probl¨ém (martinkova) | 7.1.2008 |
| Dobrý den, program se mi moc líbí, ale u některých fotek mi system hlásí, že fotka nelze načíst. Čím to může být?
Děkuji Martinková
| Odpovědět
|
| |
| Re: Probl¨ém (Dave) | 7.1.2008 |
| Problem muze mit dve priciny. Bud se jedna o poskozene soubory nebo jsou obrazky nejakym grafickym editorem ulozeny v jine forme JPG, nez kterou program podporuje.
| Odpovědět
|
| |
| fotka (caco) | 28.11.2007 |
| som velmi spokojny s programom, ale chcem sa spytat, ci je mozne resamplovat aj jednu fotku z adresara kde je fotiek viac, lebo mne to urobi len vsetky fotky,ale samostane nic. Samozrejme nejde o jednu fotku, tu si prekopirujem do ineho adresara a je to , ale pokial potrebujem zo napr100 fotiek vybrat desat, potom kopirovaz a pod, je to zdlhave,tak sa chcem opytat ci by to neslo ze z daneho adresara len vyznacim urcite fotky a program spracuje len tie. dik
| Odpovědět
|
| |
| Re: fotka (Dave) | 28.11.2007 |
Do prvniho radku (kde se definuje vstupni adresar), lze rovnez vlozit jmeno souboru pripadne i s maskou, napr.
D:\Fotky\DSC0001*
takze program pak zpracuje jen zvolene soubory. Rovnez lze pomoci Prohlizece zvolit obrazky, ktere nechcete resamplovat. Vic neumi a popravde to moc neplanuji...
| Odpovědět
|
| |
| fotka (caco) | 13.12.2007 |
| to Dave: dakujem, to postaci a s tym si uz poradim
| Odpovědět
|
| |
| rámik (jando) | 13.11.2007 |
| bodla by moznost pridat ramik ,, bieli /cierny * kolko pixelov hruby
ked sa roby vystup na DVD prehravac, ten nezobrazi cely pbraz ale ho odreze,, ale standard PAL
| Odpovědět
|
| |
| Re: rámik (Dave) | 28.11.2007 |
| Moc nerozumim pozadavku, pokud si definujete "Maximani rozliseni" dle PAL (coz je tusim 720x576), pak se fotky spravne resampluji a je to. Zadne ramecky nejsou potreba (zbytek bude cerny).
| Odpovědět
|
| |
| vista (jara) | 13.11.2007 |
| Pujde take na visty
| Odpovědět
|
| |
| Názvy souboru dle exif (os) | 12.11.2007 |
| umi, nebo bude umet resampler prejmenovavat soubory dle exif? napr. datum a cas? pr. 20071215_1531.jpg
| Odpovědět
|
| |
| Re: Názvy souboru dle exif (Dave) | 12.11.2007 |
| Ne, neumi a zatim o tom neuvazuji. Umi pouze aktualni rok/mesic/den.
| Odpovědět
|
| |
| Která verze? (Jiris) | 9.11.2007 |
| Lze si někde přečíst verzi nainstalovaného JPEG Resampleru? V aplikacích bývá nabídka Napověda > O aplikaci, ale nic takového jsem nenašel.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Která verze? (Dave) | 9.11.2007 |
| Mne se pri spusteni aplikace objevi dialog, ve kterem je verze napsana. Vam ne???
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Která verze? (Jiris) | 13.11.2007 |
| Ano, mně taky, ale hledal jsem ji až přímo v resampleru a to už bylo pozdě. Zobrazit při otevření jistě postačí, děkuji za upozornění.
| Odpovědět
|
| |
| jen prejmenovat soubory (azp) | 22.10.2007 |
| K cemu je ta utilitka, kdyz to neumi ani zachovat velikost jpg a jen soubory prejmenovat.Nebo to neumi zvetsit obrazek.Napr.mam slozku mix 800x600, 1024x768 a potrebuju hodit vse na 1024x768,tak to nejede.
| Odpovědět
|
| |
| Re: jen prejmenovat soubory (Dave) | 22.10.2007 |
| Mozna doporucuji s pocitacem nepracovat pozde v noci (jako vy 00:56) nebo hned po probuzeni, pak se totiz stava, ze clovek uz pro oci nevidi. Zachovat rozliseni souboru samozrejme lze (velikost v kB je zcela nerelevantni), zvetsovat take lze, pokud to mate nastaveno v Globalnich nastavenich.
| Odpovědět
|
| |
| JPG nejde (Honza) | 12.10.2007 |
| Nefunguje to, dám tam obrázek v jpg a od je ve výsledku černobílý a je oříznutý a celý přeházený
| Odpovědět
|
| |
| Re: JPG nejde (Dave) | 12.10.2007 |
Duvody mohou byt dva. 1) obrazek neni spravne ulozen, je poskozen (v takovem pripade se nespravne zobrazuje i v jinych aplikacich) 2) obrazek je ulozen ve formatu JPG, ktery program nepodporuje (zejmena nektere graficke editory ukladaji JPG v nepodporovanem formatu)
| Odpovědět
|
| |
| Linux (Fox) | 26.9.2007 |
| Škoda že neexistuje Linuxová verze. Pod emulátorem to běží pěkně to jako jo akorát tam blbne čeština.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Linux (Dave) | 12.10.2007 |
To je zajimave, kdykoliv ctu boje mezi windowsaky a linuxaky, linuxaci vzdycky tvrdi, jak jim vse skvele funguje. Jestli tohle je realita...
Ale vazne - pokud vas trapi spatna cestina, lze prepnout na anglictinu nebo nemcinu, nicmene vice s tim asi neudelame. Linux nepouzivam a tudiz ani nemohu vyzkouset vas emulator.
| Odpovědět
|
| |
| gif + orezanie (Safarik) | 16.8.2007 |
| V uvode by som chcel pochvalit Vas prog. Vskutku vyborna vec. Mal by som len jednu drobnost, ci by sa nedalo urobit tak isto ako je upravovanie jpeg aj gif. A este jedna drobnost velmi by mi napr. pomohlo (mozno aj ostatnym), keby sa dali obr. orezavat povedzme samostatne zo vsetkych stran, napr. z pravej strany 10px, z lavej strany 25 px, zhora, zdola pod.
| Odpovědět
|
| |
| Re: gif + orezanie (Dave) | 16.8.2007 |
| Je mi lito, ale GIF podporovat urcite nebudu a co se tyka orezu, musel byste dat dobry duvod, proc to muzou potrebovat i ostatni.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: gif + orezanie (Safarik) | 16.8.2007 |
| No povedzme pre to aby si kazdy mohol zo vsetkych fotiek vystrihnut len presnu cast ktoru potrebuje (samozrejme zo vsetkych rovnako).
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: gif + orezanie (Dave) | 16.8.2007 |
| Ano, tomu rozumim, ale proc?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: gif + orezanie (Safarik) | 16.8.2007 |
| No niekto by mohol potrebovat vystrihnut napr zo 100 fotiek len hlavy osob, ktore su umiestnene na kazdej fotke priblizne rovnako (napr. v strede)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: gif + orezanie (Dave) | 16.8.2007 |
| Popravde, zda se mi nepravdepodobne, ze by takto nekdo fotil.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Re: gif + orezanie (Safarik) | 16.8.2007 |
No popravde mam tak urobenych cca 90% fotiek na ktorych sa nachadzaju nejaky ludia (vacsinou az na par su hlavy v strede, resp cely clovek je v strede). Osobne som uplny amater vo fotografovani, ale sa mi zda ze vzdy, ked sa fotia nejaky ludia tak by mali byt v strede fotografie (teda pokial na tej fotke su podstatny ludia).
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gif + orezanie (Dave) | 16.8.2007 |
No vidite, ja se zase snazim si predstavit, jak ta fotka bude vypadat, abych ji pak pokud mozno nemusel orezavat ani k ni domalovavat nohy uriznute pod koleny
| Odpovědět
|
| |
| Re: gif + orezanie (Safarik) | 16.8.2007 |
| No ako som sa teraz docital tak gif nebude urcite koli licencii. A co tak png?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: gif + orezanie (Dave) | 16.8.2007 |
| Presne tak, kvuli licenci. Druhy duvod je ten, ze ukladat fotografie (na ktere je aplikace primarne urcena) do formatu GIF je ponekud nestastne. Totez plati o PNG. K cemu ho potrebujete?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: gif + orezanie (Safarik) | 16.8.2007 |
| No potreboval by som to napr hlavne pre to, ze jpeg musi mat nejake pozadie png a gif nie, takze len pre to by bol dobry napr png format oproti jpg-u. Ale ked nie tak nie. Aj tak je to perfektny prog.
| Odpovědět
|
| |
| Prosbicka (03F8) | 10.7.2007 |
| Zdravim, program je vazne skvely, uz ho pouzivam delsi dobu, ale mel bych jeste malinkatou prosbicku. Mohli byste pridat do programu pridat funkci na zmensovani pismen v nazvu souboru? (Nektere fotaky nebo programy ulozi soubor treba name.JPG a pod. a vzhledem k tomu, ze unixove systemy rozlisuji velikosti souboru tak to dela na webu potom problemy - pouzivam totiz nazvy vsechno malymi pismeny). Dalsi vec je kdyz pridavam id - standartne to uklada napr 0001.jpg - muzete tam prosim pridat volitelnou funkci na vymaskovani nul? (0001.jpg -> 1.jpg) ... S Pozdravem 03F8
| Odpovědět
|
| |
| Re: Prosbicka (Na zmenšení písmen používám totalcomandr) | 30.7.2007 |
| Na zmenšení písmen používám totalcomandra, jeho ftp klient umí ukládat všes s malými písmeny, a vymaskovani nul by mi také ulechčilo práci..
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Prosbicka (Dave) | 30.7.2007 |
| A muzu se zeptat, k cemu to ma byt?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Prosbicka (03F8) | 30.9.2007 |
| Jeste jeden dotaz. Muzete pridat funkci, ktera nastavi indexovani od urcite pozce? (napr: od 0050.jpg). BTW: pridat volbu, ktera prevede nazev souboru na male pismena i vymaskovani nul je preci trivialni zalezitost, takze nechapu proc by jste to tam nemohl dat :(...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Prosbicka (Dave) | 1.10.2007 |
| Ano, neni to tak obtizne, ale jak jsem jiz rekl, nemyslim si, ze toto uzivatele bezne pouzivaji. Moji snahou je udrzet program pokud mozno jednoduchy a snadno ovladatelny. Pokud o to mate zajem, muzete si tu upravu zaplatit a ja udelam verzi primo pro vas.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Prosbicka (Dave) | 11.7.2007 |
| Nezlobte se, ale mam pocit, ze vase pozadavky uz nemaji s resamplovanim mnoho spolecneho. Sam take pouzivam unix a s obrazky majicimi velka pismena nemam sebemensi problem. Vymaskovani nul uz je pak neco, co mozna vyuzijete vy, ale nikdo jiny. Je mi tedy lito, ale ani jedna z tech veci se v programu neobjevi.
| Odpovědět
|
| |
| Tvorba HTML stránky - problém (Jura) | 10.7.2007 |
| Zdravím,
pokud vytvořím HTML stránku, tak vše funguje normálně, ale fotografie mi to načítá s C:\Dokumenty\..., ale pokud stránku uložím na server, tak mi to obrázky načítá s /?id=12 a žádný obrázek se nezobrazí.
Jak to vyřešit, aby se obrázky zobrazily i na serveru?
Děkuji za odpověď.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Tvorba HTML stránky - problém (Dave) | 10.7.2007 |
| Melo by to fungovat. Ulozil jste vse do jednoho adresare na serveru (fotky i html soubor)? Kdyztak mi napiste email s odkazem na uvedenou stranku a ja se podivam, proc to nefunguje.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Tvorba HTML stránky - problém (Jura) | 10.7.2007 |
| Už jsem na to přišel.
Stačilo přjmenovat všechny fotografie.
Ale nevím proč to nešlo?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Tvorba HTML stránky - problém (Dave) | 10.7.2007 |
| Nemel jste ve jmenech fotek nejake specialni znaky nebo mezery?? To by mohl byt duvod!!!
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Tvorba HTML stránky - problém (Jura) | 10.7.2007 |
Ano měl.
Původní název byl Obrázek 01.jpg.
Je dobré vědět, že je lepší obrázky vždy přejměnovat.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba HTML stránky - problém (Dave) | 11.12.2007 |
| Od verze 4.7.2 je v Globlnich nastavenich volba Eliminovat specialni znaky. Tato volba zajisti, ze pripadne specialni znaky ve jmenu vystupniho souboru budou vypusteny (jedna se zejmena o znaky s diakritikou, mezery a dalsi specialni znaky).
| Odpovědět
|
| |
| Chybicky (Martin) | 7.7.2007 |
| Dobry den,
na uvod bych chtel podekovat za povedeny program a tim se pripojit k rade spokojenych uzivatelu.
Nicmene dobry dojem z programu mi kazi par nedostatku:
1. Pokud v globalnim nastaveni nastavim trideni dle data a soubory chci prejmenovat na radu napr. "img_xxxx" stane se tak, soubory jsou prejmenovany a jsou sestupne dle data ale az na nektere ktere jsou v teto rade nahodile prehazeny.
2. Dale bych ocenil aktivni moznost Text do obrazku pri volbe Kopie obrazku.
3. Pri volbe Nemenna velikost aby program skutecne na tu velikost obrazek prevedl nikoli jen "priblizil" pokud neni v napriklad nastavenem pomeru. Priklad: fotografie 2048x1536, Nemenna velikost 1600x1200. Zde se fotografie zmensi na onech 1600x1200, ale treba takova fotografie 2080x1544 se zmensi na 1600x1158.
Tot asi vse, doufam ze to bylo dostatecne srozumitelne a ze jsem poskytl namet na drobna zlepseni.
Preji mnoho uspechu do budoucna.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Chybicky (Dave) | 9.7.2007 |
Dobry den, zde jsou me komentare:
Ad1) Tuto funkcionalitu sam pouzivam velmi casto a nikdy jsem s ni nemel problem. Jeste jsem to ted proveril a nenasel problem. Jste si jisty, ze koukate na ty spravne datumy??? Datum modifikace je obvykle datum vyfoceni!!!
Ad2) Tento vas pozadavek neni mozne realizovat, kopie znamena "kopie beze zmen", tudiz i bez pridaneho textu. Pri kopii nedochazi k resamplovani.
Ad3) To je vazne divne, tohle jsem zkusil presne s temi rozmery, co jste uvedl a funguje mi to naprosto vzorne - vysledek byl vzdy 1600x1200.
Muzete mi laskave napsat email a popsat vase problemy konkretneji pripadne prilozit demonstrujici obrazky? Muzete specifikovat, jake datum jste v prvnim problemu pouzil? A muzete pripadne sejmout z pruzkumnika obrazovku tak, aby bylo videt ktere obrazky se nesetridily? Dekuji, David Macek
| Odpovědět
|
| |
| Chybka (Pepa) | 10.6.2007 |
| Dobrý den,
Jpeg Resampler používám již dlouho, neboť je to velmi povedený program s výbornými výsledky. Nedávno jsem přeinstalovával počítač bráchovi (Win.XP SP2) a Váš program jsem mu nainstaloval. To, že se při instalaci vytváří nabídka v menu pravého myšítka bez možnosti toto odmítnout, zaslouží drobnou výtku, ovšem to, že se tato nabídka vytvořila v Němčině (datei verarbeiten), to je nepříjemné (při zvolené Češtině instalace). Po odinstalování programu však tato nabídka v menu zůstala a to už mě trochu namíchlo. Jelikož nemám čas ani chuť se prohrabovat v registru, prosím o radu jak tuto nabídku počeštit a při odinstalaci odstranit.
Děkuji.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Chybka (Dave) | 10.6.2007 |
| Ano, o tom vim a omlouvam se za to. Problem by mel byt vyresen v posledni verzi programu, kde je v Globalnich nastavenich volba "Program v kontext. menu". Vypnutim volby se nabidka zrusi.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Chybka (Pepa) | 11.6.2007 |
| Ano máte pravdu,tuto možnost jsem u nové verze přehlédl. Po instalaci se mi však nabídka v menu vytvoří v Němčině (Datei verarbeiten). Nejdříve jsem v regeditu text prostě přepsal, ale jednodušší řešení je v gl. nastavení zrušit zmiňované zaškrtnutí a po restartu programu ho opět zaškrtnout, pak se vytvoří nabídka česká (Resamplovat adresář). Před odinstalací programu je však nutno zaškrtnutí políčka zrušit a restartovat program, jinak mi tato nabídka v menu zústává jako mrtvý pozůstatek.
| Odpovědět
|
| |
| Přejmenování (Miloš) | 5.6.2007 |
Ahoj, mám trošinku problém. Potřebuju přejmenovat fotografie ze dvou foťáků, ale pochopytelně tak, aby na sebe navazovali časově. A to je právě ten problém, nenavazují. Přejmenuje mi to všechno po pořadě, ale ne podle data vyfocení. Buď je to špatným nastavením, což si myslím, že jsem vyzkoušel všechno možné i nemožné, a nebo to neumí. Poradí mi někdo? Díky
| Odpovědět
|
| |
| Re: Přejmenování (Dave) | 7.6.2007 |
Ano, poradi autor. V globalnich nastavenich je "Tridit obrazky podle". Zvolte "Datum modifikace" (samozrejme je nutne mit vsechny fotky z obou fotaku v jednom adresari). A je to.
| Odpovědět
|
| |
| POMOC (RASTO) | 30.5.2007 |
| PREČO KED ZMENŠIM FOTKY,NIESU TAKE KVALITNE?CHCEM ICH ZMENŠIT NA 300Kb,AKO?
| Odpovědět
|
| |
| Re: POMOC (Dave) | 7.6.2007 |
| Zalezi na tom, co myslite pojmem kvalitni. Muze jit jak o rozmery, tak o kvalitu ulozeni. Ve vsech pripadech plati, ze kdyz obrazek zmensujete, samozrejme se kvalita ztraci.
| Odpovědět
|
| |
| šipky (buggie) | 28.5.2007 |
| zdravím, bylo by možné nějak spárovat klikací šipky při prohlížení fotografií v prohlížeči se šipkami na klávesnici?zvláště v případech kdy se fotka nevejde na monitor se musí rolovat pod fotku a t oje nepříjemné.nebo umístit šipky i nad foto anebo udělat možnou prezentaci všech fotek po určitém volitelném časovém úseku.Díky váš program rád využívám.
| Odpovědět
|
| |
| Re: šipky (Dave) | 7.6.2007 |
| Pouvazuji o tom. Diky za tip.
| Odpovědět
|
| |
| JPEG Resampler (rasto) | 17.5.2007 |
| neviem si radi s timto programom.mam v počitači asi 150 fotiek,a chcem ich všetky zmenšit na max.300kb a rozmer min.150*200pixelov.neviem ako to mam spravyt,mohli by ste my pomoct?napište my presne jak mam postupovat.dakujem
| Odpovědět
|
| |
| Re: JPEG Resampler (Dave) | 17.5.2007 |
Dobry den, ve vasem komentari je hned nekolik otazek. Predne resamplovat lze vzdy jen podle jednoho kriteria, neni mozne nastavit velikost v kB a zaroven rozmery vysledne fotky. A dale program neumi resamplovat na minimalni rozmery. Nicmene verim, ze program umi vyresit vas problem. Pokud si nastavite resamplovani na 300kB a nastavite rozumnou kvalitu v globalnich nastavenich (napr. 88), vysledne zmenseniny by vsechny mely mit rozmery podstatne vetsi nez pozadovanych 150x200 bodu.
| Odpovědět
|
| |
| Zmenšení a přidání BMP (FAk) | 10.5.2007 |
| když zmenšuju obrázky z foťáku (JPG z 8mpx) tak se mi do nich nepřidá můj obrázek BMP, ale dělá to jen krátce, souborů v adresáři je 230 a zmenšuju je z cca 3500x2400px na 900px. Pořídil jsem si disky do RAID, nemá to vliv? Na jinym počítači to proběhne jen (z těch 900px na 900px) s přidáním BMP v pohodě! docela mě to točí, protože nikde nevidim problém:(
| Odpovědět
|
| |
| Re: Zmenšení a přidání BMP (Dave) | 11.5.2007 |
| Tak to bohuzel netusim, RAID by na to nemel mit zadny vliv.
| Odpovědět
|
| |
| To je ono, (Mirek) | 7.5.2007 |
| jednoduché a celkem i spolehlivé. Když chci poslat někomu více fotek, JPEG Resampler je k tomuto účelu zhotoven na "míru". Žádné zahlcování při odesílání poštou. Díky moc. Přeji dobré světlo a event. i další skvělé nápady.
| Odpovědět
|
| |
| Doplnění barvy při pevném rozlišení (Hordos) | 2.5.2007 |
| Byla by možnost přidat funkci Neměná velikost (Doplnění velikosti) obrázku např. z (300x200 na 300x300) bez ztráty poměru stran, přidáním volného místa s libovolnou barvou.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Doplnění barvy při pevném rozlišení (Dave) | 2.5.2007 |
| Technicky to mozne je, ale kolik podobnych moznosti mohou uzivatele potrebovat? Uz jsem dostal nekolik emailu s podobnymi pozadavky a kdybych je vsechny splnil, byl by program totalne nepredhledny, coz neni mym zamerem. Navic u realizace vaseho pozadavku bychom dale museli doplnit nastaveni rikajici na ktere strane obrazku se ma barva doplnit. Takze je mi lito, ale tohle delat nebudu pokud byste si ovsem upravu nechtel zaplatit.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Doplnění barvy při pevném rozlišení (Hordos) | 3.5.2007 |
| Stačila by jednoduší verze kde by se počítalo s tím že na obě strany se roztáhne stejně do daného rozlišení, tuto funkci jsem našel v freeware programu VikarPlus JPEG ReSizer, kterou jsem stahnul na Slunečnice.cz. Pokud by cena nepřekročila cenu komerečního programu s těmito funkcemi, + ještě jedno drobné vylepšení bych rád viděl nebyl by problém to zaplatit.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Doplnění barvy při pevném rozlišení (Dave) | 3.5.2007 |
| Dobry den, pokud na to funguje zmineny program, tak ho muzete pouzit. Podle screenshotu se mi ale zda, ze neumi skoro nic. Co se tyka ceny, samozrejme by prekrocila cenu bezne komercni aplikace, protoze by zmena byla udelana jen pro Vas a ne pro dalsi stovky zakazniku, ktere by si program potencialne koupily.
| Odpovědět
|
| |
| loga.. (zito) | 1.5.2007 |
| Nebylo by mozne, aby se do snimku dalo vlozit logo i jineho formatu nez bitmap? Mam na mysli napriklad format GIF, proto aby logo nemuselo byt nutne obdelnikoveho tvaru.. :( ..diky
| Odpovědět
|
| |
| Re: loga.. (Dave) | 1.5.2007 |
| Logo nemusi byt obdelnikoveho tvaru. Staci stanovit, ktera barva ma byt transparentni. O podpore GIF neuvazuji, pokud vim, musi se za tento format platit nejake licencni poplatky a ja je platit nehodlam a zaroven chci mit vse legalni.
| Odpovědět
|
| |
| velikosti (PK) | 27.4.2007 |
bylo by fajn, kdyby to umělo zároven zmenšit na požadované pixely a pak (v jednom kroku) na požadované byty
prostě chci 640x480 cca 50k ...
| Odpovědět
|
| |
| Re: velikosti (Dave) | 27.4.2007 |
| Toto bohuzel neplanuji, protoze by se mohlo stat, ze vysledne obrazky budou mit zcela odlisnou kvalitu. Pokud chcete 640x480 s konkrtni velikosti, zkuste si pohrat s kvalitou, ktera velikost souboru ovlivnuje. Verim, ze brzy najdete kvalitu, ktera priblizne 50kB generuje.
| Odpovědět
|
| |
| Kontextové menu (Trťa) | 25.4.2007 |
| Odkazy na zmenšení obrázku přez kontext. menu mám psané bohužel německy. Jde to prosím změnit? :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Kontextové menu (Trťa) | 25.4.2007 |
| omlovám se, už je to ok stačilo tu volbu zobrazování v kont. menu vypnout a znovu zapnout ;)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Kontextové menu (Dave) | 25.4.2007 |
| Omlouvam se, o problemu vim, ale jeste jsem ho nestacil opravit.
| Odpovědět
|
| |
| chybka na compu? (kremen) | 5.4.2007 |
| Zdarvim, kdysi jsem tenhle pogramek pouzival. Ted mam problem, po provedene instalaci se mi program spusti, potvrdim OK, ale tim to konci. Zustane mi aktivni na spodni liste, je mozne prepnout do jineho programu a zpet ale hlavni okno programu videt neni, nezobrazi se. volba je jen Minimize nebo Close
| Odpovědět
|
| |
| Re: chybka na compu? (Dave) | 5.4.2007 |
| To je zajimave. Hlavni okno aplikace se zobrazuje jeste drive nez uvitaci hlaska, kde klikate na Ok. Doporucuji stahnout jeste jednou (z mych stranek) a znovu nainstalovat. Vsem to funguje, tak neni duvod, aby vam ne.
| Odpovědět
|
| |
| Command line (Mojko) | 2.4.2007 |
| Dobry program, nedalo by sa dorobit command line s prikazmi, aby sa dal pouzit v BAT suboroch automatizovane.
Diky
| Odpovědět
|
| |
| Re: Command line (Dave) | 2.4.2007 |
| Je mi lito, o tom neuvazuji.
| Odpovědět
|
| |
| POMOOOC (Anabelka) | 30.3.2007 |
| Dobrý den,potřebovala bych pomoci nebo poradit.Program jsem používala na bývalém PC-ten se mi bohužel rozbil.Teď jsem si nainstalovala porgram opět,ale fotky se mi nemění!!!Ať zadám přepsat nebo nepřepsat,prostě se mi nezmění a zůstává původní velkost!!Prosím poradíte??Díííky,díííky
| Odpovědět
|
| |
| Re: POMOOOC (Dave) | 31.3.2007 |
| Vzdy je lepsi ukladat fotografie do jineho adresare, nez zdrojoveho (kdybyste totiz zjistila spatne nastaveni resamplovani, uz by se nedalo nic delat). Samozrejme je take nutne mit prava pro zapis do ciloveho adresare - to muzete vyzkouset tak, ze se pokusite v tomto adresari vytvorit nejaky soubor rucne (napr. dokument MS Word).
| Odpovědět
|
| |
| BEZVA (Zdeněk) | 17.3.2007 |
| Díky, jednoduché a perfektní. Přesně toto jsem hledal.
| Odpovědět
|
| |
| Kontextové menu (michta) | 15.2.2007 |
| Měl jsem v počítači starší verzi tohoto programu (pouze exe soubor) a protože jsem ho nepoužíval, tak jsem ho smazal. V kontextové nabídce ale nadále zůstává "Resamplovat adresář (JPEG Resampler)". Chtěl bych se zeptat na možnost odstranění této nabídky z Průzkumníka. Zkusil jsem program znovu nainstalovat a poté odinstalovat, ale to nepomohlo (jen přibyla další nabídka a po odinstalaci zmizela).
| Odpovědět
|
| |
| Re: Kontextové menu (Dave) | 16.2.2007 |
| Nejnovejsi verze jiz umi v globalnich nastavenich vypnout kontextove menu.
| Odpovědět
|
| |
| TIF a pochvala (jan) | 3.2.2007 |
| Nadherne tentoe soft zachovava ostrost detaillov,, a bodol by mi inport a export do TIFu,,, jepek je bad formad , ked ide o kvalitu na tlac !!!
| Odpovědět
|
| |
| Re: TIF a pochvala (Dave) | 5.2.2007 |
Je mi lito, o TIFu zatim neuvazuji, neni na to cas.
| Odpovědět
|
| |
| ach jaj (Dáša) | 10.1.2007 |
| ja to fakt nechapem mozno je to tym ze mam antivirovy program ktorys a ma vzdu opyta nieco ohladom programov co instalujem a ja vzdy kliknem grant acces a teraz sa ma nic nespytal :( ja neviem strasne som nasrata lebo je tro perfektny program!!!! ;) by mi usetril strasne vela casu som myslela ze taky neeexistuje bola som happy ked som ho nasla ale teraz toto :/
| Odpovědět
|
| |
| Mne to negunfuje (Dáša) | 10.1.2007 |
| nechapem preco! proste mi to povie ze v zlozke nie su subory na zmensovanie... ale pri tom tam su jpeg subory :(
| Odpovědět
|
| |
| Re: Mne to negunfuje (Dave) | 11.1.2007 |
| Mila Daso, je to ale tezky zivot. Kdybyste mi treba dokazala poslat screen shot na muj email, treba bychom spolu vypatrali, proc to nejde. Nejlepsi bude, kdyz si zkusite tu definici adresare zkopirovat do pruzkumnika, pokud ani tam nebude fungovat, mate adresar spatne. Pokud ano, vsadim se, ze v adresari nemate soubory s koncovkou jpg nebo jpeg.
| Odpovědět
|
| |
| barevné vyladění jednotlivých obrázků (galea) | 3.1.2007 |
Dobrý večer, také chci v první řadě moc poděkovat za perfektní prográmek Dnes jsem si po dlouhé době stahla aktuální verzi a mám takový problém (nečetla jsem diskusi zpět, tak se omlouvam, pokud se to již řešilo) Nevím, jestli je chybka jen u mne, ale zdá se mi jakoby nefungovalo zaškrtávátko "všem obrázkům" v barevné úpravě fotek. Bez ohledu na to, jestli zaškrtnu nebo ne, se mi po úpravě jednotlivé fotky přenastaví barvy i u všech ostatních , v předchozí verzi (bohužel už nevím, která to byla, ale stahovala jsem to asi před rokem), mi nastavení u každé fotky zůstalo. Díky za info.
| Odpovědět
|
| |
| Re: barevné vyladění jednotlivých obrázků (Dave) | 22.3.2007 |
| Uz by melo byt opraveno.
| Odpovědět
|
| |
| Opravená chyba (Dave) | 12.12.2006 |
| Tak jsem náhodou zjistil, že FotoStar klient do verze 4.4 špatně zobrazoval náhledy fotek (byly oříznuté). Chyba opravena ve verzi 4.5. Prosím Vás, pokud najdete někde nějakou chybu, tak mi dejte vědět. Moc dík!
| Odpovědět
|
| |
| ..a jde to (dedabobr) | 6.12.2006 |
| Dostal jsem počítač a digi foťák ke svým 60.Tak tápu, v tom i vtom.Potřeboval jsem něco jednoduchého na zpracování svých fotek.Vše bylo na mně moc složité,až jsem narazil na ten to prográmek.To je ono!Jednoduché,účelné.Dík za všechny dříve narozené,kteří se na "stará kolena" pustili do takových věcí,jako je,net a digi fotky!
| Odpovědět
|
| |
| Re: ..a jde to (Dave) | 12.12.2006 |
Hodně štěstí a úspěchů!
| Odpovědět
|
| |
| Název souboru do vloženého textu (Juři) | 15.11.2006 |
| Není náhodou není znak (jako pro datum %D%, který by do textu vložil název souboru?
Aby pak bylo vidět, z které fotky to bylo.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Název souboru do vloženého textu (Dave) | 16.11.2006 |
Vaše přání je mi rozkazem.  Zástupka %F% doplněna od verze 4.4
| Odpovědět
|
| |
| možnost udělat jednu fotku (FAk) | 1.10.2006 |
| Ahoj, program je víc než super, ale chybí mi tam možnost udělat jednu jedinou fotku, ne vždycky potřebuju udělat celej adresář... tohle přidat by nebyl problém ne?
Díky!
| Odpovědět
|
| |
| Re: možnost udělat jednu fotku (Dave) | 2.10.2006 |
| Tato moznost tam je, i kdyz uznavam, ze neni zcela zjevna. Bud lze do policka "Zdrojovy adresar" vlozit cele jmeno souboru a nebo muzete v Exploreru (Pruzkumniku) kliknout na obrazek pravym tlacitkem a zvolit moznost "Resamplovat aplikaci Jpeg Resampler". Pak se zpracuje jen ta jedina fotka.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: možnost udělat jednu fotku (lotus) | 3.10.2006 |
| pokud jsem soubor neinstaloval, ale pouzivam jen zip, tuto moznost v pruzkumniku nemam
podle me by stacilo rozbalit ten strom az na uroven souboru, to je imho 5 radek kodu
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: možnost udělat jednu fotku (Kulich) | 30.10.2006 |
| Klikněte pravým tlačítkem na obrázek, zvolte: otevřít v programu, pokud tam Jpeg resampler nebude, pak klikněte (dole) na zvolit program najděte si Jpeg Resampler.exe soubor,potvrďte, následně budete mít software,ne zcela v hlavní nabídce,ale po kliknutí na: otevřít v programu, vždy. Nemusíte jej tedy vyhledávat v průzkumníku.Mě to tak funguje.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: možnost udělat jednu fotku (Dave) | 3.10.2006 |
| Je mi lito, moc to nechapu.
| Odpovědět
|
| |
| Velikost souboru (Kristýna) | 25.9.2006 |
| Tento program je opravdu perfektní,jen mám dotaz.Dávám si obrázky na web,ale protože jeden má více než 40 kb a já mám freehosting omezený,zajímalo by mě,jak nastavit,aby měl ten jeden obrázek pouze 25 kb.Vždycky kyž to zašktrnu,tak se mi to vykompresuje normálně do 40 kb velikosti :(
| Odpovědět
|
| |
| Re: Velikost souboru (Dave) | 25.9.2006 |
| Pokud zmensujete na "Velikost souboru" melo by to fungovat. Pokud ne, muzete jeste zaskrtnout "Velmi presne", coz by melo zajistit lepsi vypocet velikosti za cenu zpomaleni resamplingu. Pokud ani to nefunguje, dejte vedet. Samozrejme jeste muzete tu jednu fotku resamplovat zvlast na nejakou malou velikost.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Velikost souboru (Kristýna) | 25.9.2006 |
| Jenže já ještě potřebuji změnšit velikost : zadám tedy velikost 550×413 a velkost do 25 kb a velmi přesně,ale ona se mi zmenší velikost na 247×185,ale zase to těch 25 kb má.Já ale potřebuji velikost 550×413.Myslíte,že to nepůjde??
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Velikost souboru (Dave) | 25.9.2006 |
Mila slecno nebo pani, to je jako byste chtela strcit kralika do krabicky od sirek. Porad chcete mit ctyrkiloveho kralika, ale do te krabicky se ne a ne vejit. Jedine co muzete udelat - nechat kralika vyhladovet, cimz utrpi jeho kvalita na taliri nicmene pokud budete dost drasticka, mozna ho nakonec to te krabicky narvete. No a s temi fotkami je to podobne. Cim vetsi je rozmer fotografie, tim vetsi bude i soubor. Pokud chcete udrzet rozmery fotky a zaroven zmensit velikost souboru, musite snizit kvalitu obrazku (nechat kralika vyhladovet), ale pak je mozne, ze se na tu fotku nebude dat koukat (stejne jako na vychrtleho kralika). Kvalita ukladanych fotek se nastavuje v "Globalnich nastavenich" a pro vase potreby bude bohate stacit 85. Cim nizsi cislo, tim mate horsi kvalitu a mensi vysledny soubor. Zbytek je na vas, t.j. pokud date napr. 70, pravdepodobne se vejdete do 25kB, ale kdo by na takovou fotku chtel koukat? Pokud je to stale nejasne, poslete mi prosim primo email.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Velikost souboru (Kristýna) | 25.9.2006 |
| Děkuji,s Vaší přirovnáním jsem to moc dobře pochopila... :D
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Velikost souboru (Dave) | 25.9.2006 |
A to jsem se jeste nezminil, ze ten kralik byl na smetane
| Odpovědět
|
| |
| chyba.. (nagger) | 13.9.2006 |
| vždy se mi program zasekne při upravení 5. fotografie... (výběr většího množství) - při úpravě na velikost souboru :o(
| Odpovědět
|
| |
| Re: chyba.. (Dave) | 13.9.2006 |
To je pech , rekl bych, ze s tou fotkou neni neco v poradku a nebo muze byt problem i jinde. Pokud mi laskave poslete ty fotky a specifikujete nastaveni, ktere pouzivate, vyzkousim to a uvidime. Predpokladam, ze mate verzi 4.0 nebo vyssi...
| Odpovědět
|
| |
| Nastaveni jen jedne strany (Lada) | 6.9.2006 |
| Zdravim, predem musim rici, ze programek je proste paradni a hodne mi setri casu. Mam jen jednu prosbu nebo napad - mnohdy se mi stava, ze treba na web potrebuju dat fotografie s pevnou sirkou, ale vyska me nezajima (scrollovani stranek dolu nam obecne nevadi). Takze bych potreboval obrazky zmensit tak, aby napriklad sirku meli 550px a zbytek se prizpusobil proporcialne. Je toho nejak mozne vyresit?
Diky za info. Lada
| Odpovědět
|
| |
| Re: Nastaveni jen jedne strany (Dave) | 11.9.2006 |
| To lze vyresit pomerne snadno. Zvolte "Maximalni velikost" a dejte napr. 300 a 9999 (vsechny fotky pak budou mit sirku 300 a vysku podle pomeru stran).
| Odpovědět
|
| |
| Metadata (Mario Borak) | 1.9.2006 |
| Pri resamplovani fotiek aj po nastaveni aby sa zachovali aj info o foteni a datume zhotovenia sa s fotky stratia.
Prosim vas ako sa daju tie udaje zachovat?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Metadata (Dave) | 2.9.2006 |
| Dobry den, s tim je trosku problem. Udaje lze sice ponechat (v Prohlizeci zvolite "Zachovat metadata", pak kliknete na rucicku vedle a provedete nastaveni pro vsechny obrazky), potiz je jen v tom, ze nektere programy neumi takto ulozene fotky otevrit. Proto spise doporucuji pouzivat funkci "Metadata do TXT", ktera zvolena metadata ulozi do textovych souboru se stejnym jmenem, jake ma obrazek. Pak je muzete dale zpracovavat nebo zobrazovat na svych webovych strankach
| Odpovědět
|
| |
| Uprava barev (Dave) | 24.8.2006 |
Vazeni,
pokud si prejete upravit barvy fotografie, kliknete v Prohlizeci na male tlacitko nad Pomerem vyrezu. Tim lze nastavit kontrast, svetlost i jednotlive barvy (RGB). Uznavam, ze tlacitko neni moc videt, ale lepe uz se mi to tam neveslo.
Pekny den, Dave
| Odpovědět
|
| |
| Re: Uprava barev (Jiris) | 30.7.2007 |
| Hodilo by se tam mít i nastavení gamma, tedy možnost zvýšit kontrast v tmavých oblastech na úkor světlých nebo naopak. To je dost šikovný regulátor a možnosti aplikace by tak stouply.
| Odpovědět
|
| |
| Přejmenovávání (Spirit) | 9.8.2006 |
| Škoda že nejde nastavit počet nul, když při přejmenování nastavím číslovaní podle pořadí v resamplování.
Taky by se hodilo kdyby šlo jen přejmenovávat bez resamplování.
Ale jinak program posloužil dobře :)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Přejmenovávání (Dave) | 14.8.2006 |
| To fakt neni zadnej program na hromadne prejmenovani souboru? Ja verim ze jo, ale Jpeg Resampler to neni. Je mi lito.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Přejmenovávání (Spirit) | 14.8.2006 |
| Určitě existuje spousta dalších, ale nejjednodušší je mít vše v jednom :)
| Odpovědět
|
| |
| chyba! (pf) | 6.8.2006 |
| Zdravím autora užitečné utilitky!
Jedna z předchozích verzí mi fungovala dobře; po delší době jsem se k tomu vrátil a stáhnul jsem verzi 3.4 a pak 4.0 - obě dělají chybu: při otáčení vlevo se fotka "srazí" na šířku a je rozdělená do několika pásů. Otáčení vpravo a jiné fce jsou OK. Co může být příčinou?
| Odpovědět
|
| |
| Re: chyba! (Dave) | 7.8.2006 |
| Ano, u nekterych obrazku se otaceni chova divne, problem byl odstranen ve verzi 4.1 za cenu mirne zpomaleneho zpracovani. Jen je mi divne, ze vam to driv fungovalo, tato logika se nikdy nemenila. Diky za upozorneni!!
| Odpovědět
|
| |
| FotoStar (Dave) | 31.7.2006 |
Vážení uživatelé,
jsem rád za všechny Vaše komentáře a pochvaly. Nejvíce mě ovšem potěšíte, pokud si pomocí programu objednáte zhotovení Vašich digitálních fotografií u společnosti FotoStar, pomůžete tak rozvoji programu!!! Stačí jen mít rozumně rychlé připojení a můžete kliknout na žluté tlačítko přímo na hlavní obrazovce resamplera. Ovládání je triviální, zvládne to i Vaše babička. Kdybyste přeci jen měli jakékoliv problémy, pište je sem nebo na email david zavináč macek.cc.
Díky a zachovejte mi přízeň, Dave
| Odpovědět
|
| |
| Re: FotoStar (Danny) | 1.8.2006 |
Moje babička si JPEG resampler nespustí, protože nemá ve svým profilu administrátorský práva (zápis do Program Files) na mým počítači, což se Resampleru nelíbí. Nešlo by personální nastavení programu uchovávat trochu jinde?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: FotoStar (Dave) | 1.8.2006 |
Program zapisuje do sveho adresare, kam byl nainstalovan. Pokud ho tam babicka nainstalovala, tak by nemela mit problem. Pokud problem ma, muze si ho nainstalovat nekam jinam, kam ma dostatecna prava. Chapu ale, ze to muzev nekterych pripadech delat problemy. Mrknu na to.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: FotoStar (Danny) | 1.8.2006 |
| Tady jde o to, že já to jako admin nainstaluju, ale ona si to ze svého účtu nespustí. Nechci, aby si kdokoliv moh na můj komp instalovat, co chce a kam chce. Dokonce i já na tom počítači pracuju běžně pod jiným než administrátorským účtem. Mělo by to njít udělat tak, aby se nastavení udržoala v profilu - standardně třeba C:\Documents and Settings\[username]\Application Data(\JPEG Resampler). Kam je namapovaný profil na konkrétním compu by se mělo dát zjistit ze systému podobně, jako to, kam je namapováno Program Files.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: FotoStar (Dave) | 7.8.2006 |
| Ok, Danny, diky za spolupraci pri reseni problemu, od verze 4.1 by vse melo byt korektni, veskera nastaveni jsou nyni individualni pro kazdeho uzivatele. Verze 4.1 bude co nevidet k dispozici...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: FotoStar (mego) | 11.8.2006 |
jsem spíše z nenáročných uživatelů. mám několik adresářů s jpeg resamplerem na svém disku - vždy pro konkrétní potřebu, tedy i jeden pro babičku-kutilku co mi v poslední době spíše trochu vadí je, že resampler občas zamrzá. ale je dost dobře možné, že na vině jsou samotné windows. hezký den a hodně úsilí do dalšího vývoje nejlepšího software tohoto druhu
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Re: FotoStar (Dave) | 11.8.2006 |
Kazdy SW pod Windows muze zamrznout, to neni nic az tak neobvykleho. Pokud jste schopen vypozorvat nejake pravidlo nebo obrazek, na kterem to pada, dejte mi vedet.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FotoStar (mego) | 13.8.2006 |
| jednalo se o verzi 3.6. novou verzi 4.1 ještě nemám napozorovanou. pokud se týče padání verze 3.6 tak žádné pravidlo jsem bohužel nevypozoroval.
když jsme už u těch vylepšení - program by snad již byl dokonalý, kdyby uměl otáčet snímky podle exif orientace. tedy , je-li snímek vyfotografován na výšku, bude i jeho zmenšená kopie správně otočena. ručně totiž obrázky neotáčím, protože xnview prohlížeč tuto funkci má.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FotoStar (Dave) | 13.9.2006 |
| Verze 4.3 by to uz mela umet. Pokud to nekomu nebezi, dejte prosim vedet.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FotoStar (mego) | 2.10.2006 |
funguje skvěle. vynikající ! pravé tlačítko pro adresář rulezz
| Odpovědět
|
| |
| Rámečky (Danny) | 31.7.2006 |
Po dlouhé době jsem aktualizoval program a jsem změnami nvelmi příjemně překvapen. Ještě kdyby tak Resampler uměl jednoduše vytvořit kolem fotky rámeček (černej/bílej/RGB), pak už by člověk snad ani nemusel zapínat Photoshop... Přesto, díky...
| Odpovědět
|
| |
| Re: Rámečky (Dave) | 31.7.2006 |
Lidi, vy si teda vymejslite. K cemu to ma jako byt?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Rámečky (Danny) | 1.8.2006 |
| Nejen, že fotky s rámečkem zpravidla vypadaj líp, navíc se text přidávaný do obrázku dá napsat do rámečku a neruší tu fotku... Daj se s tím dělat kouzla, ale zatím na to musím používat jinej soft a z Resampleru pak použiju prakticky jen toho FotoStar klienta. Což je škoda, protože je fakt jednoduchej na ovládání a funkčnost na další běžný operace s fotkama má.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Rámečky (Danny) | 1.8.2006 |
Fotka v rámečku je hezčí než bez něj. A je lepší si to udělat v jednom programu, než před odesláním do FotoStaru kvůli jednoduchým ramečkům spouštět další aplikaci... Myslim, že by to oproti stávajícím funkcím nemuselo bejt zas tak složitý, ne?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Rámečky (Dave) | 1.8.2006 |
| No, pokud sve fotky vystavujete na webu, tak tam si muzete ramecky udelat snadno pomoci HTML. Pokud je chcete poslat ke zpracovani (tisku), tak tam se vam ramecky stejne oriznou. Takze co vlastne s tema fotkama delate, ze tohle potrebujete. Rozumejte - pokud si to obhajite, tak to tam mozna dodelam (ono to neni tak jednoduche, jak si mozna myslite). Pekny den, Dave
| Odpovědět
|
| |
| Ještě by to chtělo :-) (Danenberger) | 28.7.2006 |
Zdravím, moc pěkná utilitka i kdyby nebyla free určitě bych si ji koupil , jsem moc spokojen, jen snad kdyby to šlo zkuste tam přidělat hromadné zesvětlení či ztmavění fotografie( třeba %) občas by se to hodilo
| Odpovědět
|
| |
| Re: Ještě by to chtělo :-) (Dave) | 28.7.2006 |
| No, osobne si myslim, ze tohle az tak moc uzitecne neni, pokud budu predpokladat, ze fotky jsou spravne vyfocene. Pokud ne, pak je stejne nutne se kazde venovat individualne...
| Odpovědět
|
| |
| návrh na vylepšení (Michal) | 18.7.2006 |
| Program vypadá na první pohled velice slušně, ale na chybí mi jedna podstatná vlastnost. Uvítal bych zaškrtávátko "včetně podadresářů". Mám fotky rozdělené do cca 300 adresářů a taková funkce by se mi moc hodila.
| Odpovědět
|
| |
| Re: návrh na vylepšení (Dave) | 31.7.2006 |
Ok, Michale, nová verze 4.0 je na světě a ta to umí. ALE nebude s tím korektně fungovat generování HTML stránky a nastavení v prohlížeči lze udělat jen pro fotky ve zvoleném adresáři (ne v podadresářích). Snad to nebude vadit.
| Odpovědět
|
| |
| Razeni fotek (Dada) | 10.7.2006 |
| Chtel bych se zeptat, podle ceho se radi fotky pri gen. html?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Razeni fotek (Dave) | 10.7.2006 |
| Podle toho, jak je zpracovava resampler, coz by melo byt podle abecedy. Pokud je pri stahovani spravne cislujete, pak by to zaroven melo byt i podle datumu a casu vzniku fotky.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Razeni fotek (Dave) | 7.8.2006 |
| Tak oprava - program radil, jak ho napadlo, obvykle to vyslo podle nazvu souboru (NTFS), ale nemuselo byt pravidlem. Od verze 4.1 ma program 3 moznosti, jak fotky radit, doporucuji pouzivat podle data modifikace (vetsinou je to datum vyfoceni fotky).
| Odpovědět
|
| |
| a (a) | 29.6.2006 |
| Ja uz som ticho. Proste super program. Ked som sa k tomuto dostal, tak som vyskusal asi 10-15 dalsich, ktore boli prevazne za prachy. Blbli, skaredo zmensovali a podobne. No tento je free a je aj najlepsi!
| Odpovědět
|
| |
| metadata (Tom) | 25.6.2006 |
| Dobrý den, jak lze zachovat metadata ve zmenšených fotografiích? Je to vůbec možné prostřednictvím tohoto programu? Děkuji za odpověď.
| Odpovědět
|
| |
| Re: metadata (Dave) | 2.7.2006 |
| Ano, je to mozne nastavit v obrazovce prohlizece (Prohlizec/Browser). Potiz ale je, ze vysledne fotky pak neumi nektere programy precist. Muzete ale vyuzit ulozeni metadat do textoveho souboru (volba Metadata do TXT).
| Odpovědět
|
| |
| Chtělo by to přidat (Rados) | 9.6.2006 |
| Chtělo by to přidat možnost menší strana bude např 180px..Zrovna jsem to potřeboval. Nevíte jak to udělat?
| Odpovědět
|
| |
| Re: Chtělo by to přidat (Dave) | 10.6.2006 |
A muzu vedet, k cemu to ma byt? Podle me smysl ma delsi strana (aby se napr. obrazek vesel do ctverce 200x200 bodu), ale proc kratsi strana? Podle vasi odpovedi se rozhodnu, zda to implementuji nebo ne.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Chtělo by to přidat (Rados) | 12.6.2006 |
| Jde o to, že pokud je v adresáři více obrázku s různým rozlišením např. (625x345), (754x394) atd a je z nich třeba udělat fotogalerii s pevnou velikostí stran např. (300x200). Nejrychlejší způsob je zmenšit na menší stranu a pak přidat bílé pozadí. Kdybych nastavil okamžitě 300x200 tak se to nebude dodržovat poměr stran a obrázek bude roztáhlý. Skus např. http://www.czechcomputer.cz/czc/products.nsf/v/F0B7385BBA22CBD6C12571050066BC1C/$file/35746v.jpg
(600x465) zmenšit na (300x180) aby dodržoval poměr stran.
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Chtělo by to přidat (Dave) | 12.6.2006 |
Mluvime o tomtez. Na toto se pouzije volba "Maximalni velikost" a ve vasem pripade nastavite 300x200. Vysledny obrazek bude dodrzovat pomer stran a pritom siroky bude max. 300 a vysoky max. 200 bodu. Jo a ten odkaz mi nefunguje
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Chtělo by to přidat (Rados) | 12.6.2006 |
| OK. Sorry tak to funguje. Uznávám moje chyba.
Ještě bych se tedy chtěl zeptat.
1) Lze ten obrátek potom doplnit býlím pozadím, aby třeba z obrázku (300x270) se roztáhnul na (300x300), bez roztažení obrázku.
2) Lze použít přejmenování obrázku třeba z názvu Obrázek.jpg na Obrázek(300x270).jpg
(Přidat do názvu rozlišení)
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Re: Re: Re: Chtělo by to přidat (Dave) | 12.6.2006 |
ad1) lze, ale program to nedela (lze tedy znamena "uzivatel muze v jinem programu"), je ale jina cesta - zkuste pouzit volbu Tvorba HTML stranky - zde se generuji nahledy doplnene cernou barvou, neda se ale nastavit velikost obou stran, to cislo se pouziva pro vysku i sirku
ad2) prejmenovavat soubory lze, viz Zmena nazvu souboru, potiz je jen v tom, ze to zrejme nebude delat presne to, co chcete vy (mozna ). Kazdopadne to zkuste.
Pokud vasim cilem je umistit fotografie na web vcetne nahledu, myslim, ze vyse popsane moznosti vas problem vyresi. Ja osobne resim zmensovani fotografii on-the-fly primo v PHP na webu (tzn. nejsou tam ulozeny zmenseniny, ktere se pocitaji na zaklade originalu primo na webu). Chapu ale, ze ne kazdy ma k dispozici a programuje v PHP.
| Odpovědět
|
| |
| Pár poznámek (David Zápal) | 6.6.2006 |
| Srdečně zdravím autora a děkuju moc za perfektní utilitku zdarma. Měl bych pár návrhu a moc se omlouvám, pokud něco z toho program obsahuje a já to přehlédl:
- bylo by fajn kombinovat podmínky změny obrázku: třeba zmenšit na určitou neměnnou velikost a zároveň i snížit kvalitu, aby se nenačítaly galerie dlouho
- možnost přejmenování a různé typy "tlačítek" Vpřed, Vzad a Menu
- Různé styly galerií
- možnost zobrazit na každé stránce číslo obrázku - třeba 52/75
- vím, že by se toho na programu dalo změnit ještě spousta, ale jednak by to bylo na úkor srozumitelnosti začátečníkům a jednak by mohl být program i placený. Pokud by šlo o nějakou rozumnou čátku do 500 Kč, byl bych ochoten ji zaplatit. Dík a mějte se!
| Odpovědět
|
| |
| Re: Pár poznámek (Dave) | 8.6.2006 |
| Takže dnes jsem vystavil novou verzi, která má hezčí generovaný HTML soubor, počítá fotky a umožňuje online objednávky (více informací výše).
| Odpovědět
|
| |
| Re: Re: Pár poznámek (David Zápal) | 12.7.2006 |
| Díky za zpracování připomínek. S tím ohodnocením přes objednávání fotografií: všechno schovávám zatím jen digitálně. Až budu tvořit reálná alba, nebde problém. Ještě jednou díky!
| Odpovědět
|
| |
| Re: Pár poznámek (Dave) | 6.6.2006 |
Děkuji za podněty, nicméně některé opravdu už program umí:
- kvalitu lze nastavit v Globálních nastaveních, zmenšit obrázek pak lze na rozměry obrázku nebo na velikost souboru
- Možnost přejmenování - viz Změna názvu souborů, to funguje a existují tam různé zástupky
- Tlačítka - pravděpodobně mluvíte o funkci Tvorba HTML stránky, tlačítka by asi šla, budu o tom uvažovat, nicméně smyslem bylo vytvořit jednoduchou galerii, náročnější uživatelé si tyhle věci stejně dělají sami
- zobrazení čísla obrázku - ano, to by šlo, mrknu na to
- Co se týká placení za SW, moc se mi to neosvědčilo. Pokud mě chcete nějak ocenit za mou práci, objednávejte přes program zhotovení vašich fotografií (není tam žádné cenové navýšení oproti standardním cenám mého partnera společnosti FotoStar).
| Odpovědět
|
| |
| a (a) | 3.6.2006 |
| Tak uz viem. Bolo to kvoli nedostatku pamete pocitaca. Trebalo by to trosku opravit tu hlasku, inak chvalim program. Sikovny.
| Odpovědět
|
| |
| re: a (Dave) | 6.6.2006 |
| Tu hlasku asi opravit nepujde, pro nacitani fotek se pouziva knihovna, ktera prilis informaci nedodava. Je mi lito.
| Odpovědět
|
| |
| a (a) | 3.6.2006 |
| to som zase ja :) dost dasto sa mi stava ked davam zmensit foto z digitalneho fotaku ze mi to vypisuje nelze nacist obrazek.
| Odpovědět
|
| |
| a (a) | 18.5.2006 |
| tak teraz sa ospravedlnujem, ale uz mi zrazu funguje. fakt neviem co bol za problem s nim. ale teraz bezi perfektne. najlepsi program tohto druhu!
| Odpovědět
|
| |
| a (a) | 13.5.2006 |
| mam windows 98 druhe vydanie
| Odpovědět
|
| |
| a (a) | 13.5.2006 |
| keby ten program fungoval nepoviem..
| Odpovědět
|
| |
| jak zachovat titulky u obr (Zdeněk) | 30.4.2006 |
| Parádně vznikla galerie fotek, uložena pro web - ale bez titulků foto - nevím jak je já začátečník zachovám - poradíte? Díky
| Odpovědět
|
| |
| Titulky (Dave) | 1.5.2006 |
| Bohuzel nemuzu poradit, kdyz nevim, jak mate ty titulky ulozene. Faktem ale je, ze program v soucasne dobe zadne popisy fotek negeneruje...
| Odpovědět
|
| |
| Přidat komentář |